Wednesday, January 7, 2009

Anwar spy illuminati?


INTRODUCTION

sebenarnya gua takut-takut nak tulis pasal benda ni, takut tanggapan gua salah dan ini akan menyebabkan gua telah melakukan satu dosa besar iaitu menfitnah. tapi...walau apapun ini cuma pendapat ataupun suara hati gua hasil daripada penelitian dan perbincangan antara berbagai pihak.

kita pernah dengar macam-macam tentang beliau, ada yg cakap beliau seorang pemimpin yg berwibawa tidak kurang juga yg cakap beliau seorang yg kuat seks dan sebagainya . hmm..kalau tiada angin, masakan pokok bergoyang kan? so...gua assume sume benda tu adalah 50-50 (antara betul dan tidak betul). kalau nak diikutkan pengalaman gua, semua gosip biasanya betul. sebagai contoh artis-artis malaysia yg orang kata perangai teruk, minum arak, skandal sana-sini padahal semuanya betul, gua nampak dengan mata kepala gua sendiri perangai diorang. biasalah...kehidupan sosial seorang artis memang tinggi, mereka bebas bergaul sehingga sanggup menjual tubuh untuk dapat job.

jadi, berdasarkan pemerhatian gua...gua rasa segala spekulasi yg buruk terhadap menteri-menteri atau pegawai kerajaan atau bukan kerajaan adalah benar.

BUKTI 1
berbalik kepada tajuk asal tadi...apa yg gua cuba sampaikan adalah kita pernah dengar orang kata Anwar pernah berurusan dengan pihak amerika malah ada yg kata beliau spy amerika. ada juga yg kata beliau telah melarikan wang kerajaan berbillion-billion ke bank negara swiss kalau tak silap gua, oleh kerana itu lah beliau telah di pecat oleh Tun Mahathir. malah gua juga pernah dengar cerita bahawa beliau pernah berjumpa pope.

BUKTI 2
satu lagi petanda yg gua rasa paling ketara adalah lambang PKR itu sendiri, cuba anda perhatikan betul-betul lambang tersebut....















tidakkah ia menyerupai lambang mata?
juga boleh kita lihat pada lambang illimunati iaitu the 'all seeing eye'...



















jadi, apa pendapat anda?
sekali mungkin hanya pemberitahuan,
dua kali mungkin kebetulan,
kali ketiga adalah tindakan musuh....
(terjemahan ayat dari seorang ahli falsafah yg gua tak ingat nama dia)

CONCLUSION
secara jujurnya...dahulu kala gua memang salah seorang penyokong Anwar dan amat mengagumi kebolehan beliau, tetapi setelah berbagai spekulasi dan hasil pemerhatian, gua telah mula hilang kepercayaan terhadap beliau.

walaupun apa yg gua tulis ini berkaitan dengan parti pembangkang, tidaklah bermakna gua sokong government 100%, tapi setakat ini alhamdulillah...negara kita dalam keadaan aman tapi tak tahu sampai bila boleh bertahan. gua tahu, orang kerajaan pun memang ada korupsi...benda ni memang tak boleh lari dalam dunia politik dan dunia pekerjaan dan hasilnya adalah binasa (bukit antarabangsa)...

satu lagi benda yg gua nak cakap pasal Anwar:- sekiranya tuduhan meliwat keatasnya tidak benar, kenapa beliau tidak mahu mengangkat sumpah? bak kata pepatah melayu; "berani kerana benar dan takut kerana salah" kan?

banyak agenda orang-orang politik seperti beliau yg tak mampu untuk kita fikirkan, jika difikirkan juga botak kepala hotak.....jadi pilihlah pemimpin dengan cermat jangan sampai hak dan negara sendiri tergadai, kemudian barulah menyesal....

15 comments:

  1. aku stuju gak dia agen Illuminati. ingat tak Anwar dulu gi jumpa Bush kat US dapat layanan karpet merah lagi..kalau nak tau Bush anak beranak tu pemimpin kuat Illuminati dan penyokong New World Order..aku memang le penyokong kuat anwar tapi tgh aku selidik Illuminati aku rasa cuak kat anwar ni...tgk je kat lambang PKR tu..Illuminati ni memang dasyat..kau gi google The Invisible Opportunity:Hidden Truth Revealed

    ReplyDelete
  2. Minta maaf...Saya pembaca baru blog ini dan mengatakan yang gambar lambang PKR itu adalah matanya sendiri...Dahulu, sebelum PKR ditubuhkan beliau dari UMNO.Sebelum dipecat, beliau ditangkap oleh polis dan pernah dipukul oleh ketua polis Malaysia ketika itu, Rahim Noor.Tumbukan Rahim Noor terkena pada matanya dan membuatkan mata beliau lebam.Dari situ dapatnya lambang PKR.Seperti mata lebam.

    ReplyDelete
  3. zahid hamidi jumpa PM Israel apa cerita?

    ReplyDelete
  4. najib lagi best siap berurusan ngn yahudi laknatullah semata2 utk bersihkan imej dier...70juta duit rakyat dier guner utk kepentingan dier..ana rase tuan penulis mungkin dh terkene perangkap iluminati blk...fikir2 kan..

    ReplyDelete
  5. AKU PUN RASA ANWA MEMANG ADA CIRI2 ILLUMINATI. CUBA KAJI BETOL2,PEJUANGAN DIA TUJUAN DIA, SEJARAH DIA, KAWAN2 DIA DI BARAT.

    ReplyDelete
  6. dah ikuti dikumentari pasal illuminati[bolih ikuti dalam youtube "ILLUMINATI PROJECT"projek ini tak mengenal sempadan negara dan sempadan agama..mintak saudara anwar ibrahim cepat bertaubat sebelum terlambat..Allah selamatkan Malaysia.

    ReplyDelete
  7. selepas mengikuti siri project illuminati dalam youtube, macam ada kebenaran nya apa yang anda warwarkan ini.Bertaubatlah sebelum terlambat Kami semua sayang pada saudara Anwar Ibrahim.Kebetulan Pakcik saya yang seangkatan dengan En.Anwar Ibrahim ada memberitahu pada saya, yang perjalanan saudara kita ini dah jauh menyimpang. Tambah Pakcik saya lagi, NGO Sister in Islam pun patut memperbetulkan arah tuju nya.Bukan mencari kesalahan, tapi menegur mana yang terlanjur.Kami sayang anda semua.

    ReplyDelete
  8. barack obama,queen elizabeth pun illuminatus,jgn risau..now dunia mmg dorang dah kontrol..ldy gaga n madonna diantara leader artis barat..

    ReplyDelete
  9. everything is possible...bagi pengkaji konspirasi
    puak di belakang tabir nie pndai menggunakn org utk kepentingan diorang...jadikn al-quran dan sunnah sbgai paduan..insyaallah selamat

    ReplyDelete
  10. org yg tulis pun salah org2 yg comment pun salah, yg betulnya al quran dan hadis jer..tpi xmo amek iktibar dri al quran dan hadis dok sebok dgn bende2 len..ini lah kerja org melayu tak pernah habis dgn shak wasangka..adoih!!

    ReplyDelete
  11. malaysia pon under iluminati jgk...klo x, xkn senang company iluminati masuk malaysia...jgn sembarang tuduh bro....lelagi in person...fitnah berat azabnya bro....

    ReplyDelete